Thursday, November 19, 2015

Projekti eesmärk

Projekti eesmärk: 

Pelgulinna Gümnaasiumi õppe – ja kasvatustöö terviklikumaks muutmine läbi erinevate meetodite ja võimaluste klassijuhataja ja aineõpetaja töös Klassijuhataja kui kooli tervikliku toimimise võtmeisik
Alaeesmärk:
  • Lendude koostöövõrgustiku loomine
  • Klassijuhatajate kogemustepanga loomine
Regulaarsed sisekoolitused ja kogemuste vahetamised
Lahtised klassijuhatajatunnid ja üritused
Projektipäevad
  • Klassidevaheliste ürituste osakaalu suurendamine ( vanematelt - noorematele /nt. jõulukaardid, kontserdid, spordivõistlused, viktoriinid, /)
  • Erinevate õppemeetodite enamkasutamine klassijuhatajatöös
  • Klassijuhatajatundide vormi mitmekesistamine
  • Karjäärinõustamine, keskkonnaharidus

Miks projektis osaleda?

Eesti hariduse pikaajaline ja unikaalne kogemus toetab õpilase igakülgset arengut ning tagab konkurentsivõimelisuse tööturul. Sageli on mõte traditsioonilisest haridusest piirdumine korraliku 45 – minutilise tunniga, kus õpetaja - õpilane- õppevahendid moodustavad lahutamatu kolmiku. Tegelikkuses toimub õppimine mitmelgi muul moel - ….õpe on tulnud üldhariduskooli ja muutunud igapäevase elu lahutamatuks osaks.
Oluline on õpilaste hoiakute ja väärtushinnangute kujundamine läbi ühtse kollektiivi kujundamise. Klassijuhatajatöö prioriteet Pelgulinna Gümnaasiumis, annab hea võimaluse positiivse ja teotahtelise kollektiivi kujundamisel. Aktiivsus ja turvalisus on ilmselt lapsele ja lapsevanemale olulisimad kindlustunde tekitajaid oma lapse kooli valikul ja isiksuse kujundamisel. Oma vastutuse olulisemaks muutmine, isetegemine ja otsustamine – vastutuse andmine kõige madalamale tasemele. Sellest ka meie moto – vali loo ja tee.

No comments:

Post a Comment