Thursday, November 19, 2015

Meeskond

Meeskonnaliikmed:
* Tõnu Piibur on Pelgulinna Gümnaasiumi direktor

* Tiina Tiit on Pelgulinna Gümnaasiumi huvijuht

* Kärt Käesel on Pelgulinna Gümnaasiumi psühholoog
Olen lõpetanud 46. Keskkooli ja Akadeemia Nordi psühholoogia eriala, õpin Tallinna Ülikooli magistrantuuris. Psühholoogiale lisaks õppinud pedagoogikat, laagrijuhtimist ja –kasvatamist, lastekaitsetööd, projektijuhtimist, erinevaid loovmeetodeid.
Alates 1999. aastast on minu tööalane tegevus suunatud lastele ja noortele, kes vajavad erinevatel põhjustel tuge koolikohustuse täitmisel ja põhihariduse omandamisel. Eriline koht minu töös on koolikiusamise ja -vägivalla ennetamisel ning juhtumite lahendamisel.
Põhikohaga töötan alates 2001. aastast koolipsühholoogina, olen riiklikult atesteeritud. Lisaks juhendan gümnaasiumis psühholoogiatunde ja olen õpetanud põhikoolis inimeseõpetust. Aeg ajalt kirjutan artikleid ja koolitan nii noori kui täiskasvanuid põhiliselt käitumisprobleemide mõistmise, nende ennetamise ning nendega toimetuleku teemal.
Alates 2009. aastast töötan ka Tallinna Õppenõustamiskeskuses psühholoogina. 1999. aastast tegelen vabatahtlikult lastekaitsetööga - juhin lastekaitseühingut Pelgulinnas ning viin koostöös noortega läbi erinevaid sotsiaalse sisuga projekte, olen laste ja noorte kaasamise initsiaator. Kuulun Lastekaitse Liidu, Laste Huvikaitse Koja ja Eesti Koolipsühholoogide Ühingu liikmete hulka. Mul on ülikoolis õppiv tütar.
Lisaprojektina juhatan Pelgulinna Lastekaitse keskust, mille kohta saate lisainfot http://www.plk.ee

*Birgy Lorenz on Pelgulinna Gümnaasiumi IT-arendusjuht
Erialaselt on lõpetanud Tallinna Ülikoolis multimeediumi ja õpisüsteemid magistratuuri. Töödanud kunsti- ja arvutiõpetajana, IT-koolitajana erinevate ülikoolidele ja firmadele alates 2001 aastast. Meeldib seletada ja õpetada inimestele keerulisi asju lihtsalt ning naudib kui arvutikasutajad õpivad uusi nippe juurde ning saavad arvutit enda jaoks (töös või isiklikus elus) paremini ärakasutada.
Koolielus aitan kaasa igal pool, kus on noori aktiivseid inimesi ja huvitavaid tegevusi. Enamasti on need seotud arvutitega ja tehnikaga. Põhiprojekt, mida koolis ajan, on TurvaLan

No comments:

Post a Comment